دریافت نمایندگی

نمایندگی فروش و همکاری با بیت یار

همکاری با بیت یار

مجموعه بیت یار، ارائه دهنده انواع خدمات طراحی در حوزه بازاریابی اینترنتی در راستای توسعه فعالیت‌های فروش و بازاریابی خدمات خود، از اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی واجد شرایط به منظور اعطای نمایندگی و توسعه شبکه فروش خود دعوت به همکاری می‌نماید.

مراحل دریافت مجوز نمایندگی

شما عزیزان میتوانید بعد از طی کردن مراحل زیر شریک تجاری بیت یارشوید .

روش اخذ نمایندگی

شما می‌توانید به یکی از دو روش زیر بعنوان شریک تجاری با مجموعه بیت یار همکاری داشته باشید.

کد نمایندگی

پنل نمایندگی

نحوه همکاری با مجموعه بیت یار

همکار فروش مجموعه بیت یار ، شخصی همانند پرسنل بیت یار است که  فقط بصورت خودگردان، دورکار و بدون حقوق و مزایای ثابت با مجموعه بیت یار همکاری می‌نماید.

این شخص دارای تجربه، تخصص و سابقه شغلی و تحصیلی مرتبط  و آشنا با خدمات طراحی است و با برقراری ارتباطات گسترده در بازار، توانایی بازاریابی، معرفی کلیه خدمات طراحی مجموعه بیت یار تا زمان انعقاد قرارداد با مشتری را برعهده دارد.

در روش اول کد نمایندگی اختصاصی برای همکار ایجاد میگردد و در صورت استفاده مشتریان از کد نمایندگی تخفیفی برای مشتریان اعمال میگردد و درصدی از مبلغ پرداختی مشتری به حساب همکار واریز میگردد.

در روش دوم پنل نمایندگی برای همکار ایجاد میگردد و همکار میتواند با برند تجاری خود خدمات مجموعه بیت یار را ارائه دهد و قیمت مدنظر خود را برای هریک از خدمات لحاظ نماید البته مبلغ اعمالی نباید از حداقل مبلغ اعلامی مجموعه بیت یار کمتر باشد؛ همچین میتواند کد تخفیف مناسبتی و پنل نمایندگی خدمات طراحی نیز ارائه دهد.

 

برخی از ویژگی های همکاری بصورت

کد نمایندگی

رایگان

برخی از ویژگی های همکاری بصورت

پنل نمایندگی

سالیانه 2/000/000 تومان

می خواهم همکار مجموعه بیت یار شوم

اگر می خواهید همکار فروش بیت یار شوید، از طریق فرم تماس درخواست نمایندگی خود را اعلام کنید

پس از ثبت درخواست نمایندگی کارشناس مجموعه بیت یار با شما تماس خواهد گرفت و شما را راهنمایی خواهد کرد